Sok céget üzleti modelljének, működésének, sőt akár márkájának újragondolására késztették a koronavírus-járvány gazdasági következményei.

Ebbe a helyzetbe került a Temesi Apol tervező alapította RAWfiction is: számukra ugyanis az ügyfelekkel létező személyes kapcsolat, a különböző anyagok, anyagminták bemutatása, fizikai érzékelése nélkül nehezen képzelhető el az üzlet. Mindez visszavezet ráadásul Apol személyéhez is: maga a márka erősen összekapcsolódik vele és az ügyfeleivel ápolt személyes kapcsolatával.

Abban, hogy hogyan lehet újrafogalmazni, pozicionálni egy márkát még egy ilyen nehéz helyzetben is, és milyen lépések szükségesek a márkaépítéshez, Törőcsik Mária, a Pécsi Tudományegyetemen Marketing és Turizmus Intézetének egyetemi tanára lesz segítségünkre.

Csütörtök / 2020. 10. 08. / 16.00
A márka újragondolása

Prezentáció: Temesi Apol (RAWfiction)
Meghívott szakértő: Törőcsik Mária egyetemi tanár (KTK PTE)

Apol márkája újragondolásáról tartotta előadását, melyben Törőcsik Mária, a Pécsi Tudományegyetem egyetemi tanára volt segítségére.

A beszélgetést Szenes Gábor, a Start Up Guide program alapítója vezeti.

A programon való részvétel ingyenes, de – az online platform 100 főben korlátozott befogadóképessége miatt – előzetes regisztrációhoz kötött.

Ha már nem tudnál regisztrálni, akkor a programokat élőben nézheted a Start Up Guide program Facebook-oldalán.

MEGOSZTÁS

Utoljára szerkesztve: 2020. szeptember 27.

Kérjük, jelezze ha hibát talált!

Ha úgy érzed, valamilyen üzleti problémával szembesülnél működő vagy leendő vállalkozásodban, akkor a SUG LIVE programja mellett figyelmedbe ajánljuk a Magyar Formatervezési Tanács támogatásával a Start Up Guide program keretében megjelent Üzleti tanácsok induló kreatívipari vállalkozók számára – 2020 című ingyenes, itt letölthető kiadványt és online fogalomtárat.