„Cost per click” – kattintásonkénti költség. Az online hirdetési üzletben alkalmazott árazási módszer, amelyben a hirdető az alapján fizet, hogy hány felhasználó kattint rá a reklámjára.

A kifejezést elsősorban a keresőmarketing világában használják, de hasonló konstrukciót fed a CT („clickthrough”, vagyis átkattintás) rövidítés is.

A hirdetők által gyakran preferált megoldás lényege, hogy csak azokért a reklámmegjelenítésekért jár pénz, amelyek kiváltják a kívánt aktivitást a felhasználókból.

MEGOSZTÁS

Utoljára szerkesztve: 2020. június 5.

Kérjük, jelezze ha hibát talált!

KAPCSOLÓDÓ DOSSZIÉK

Ha részletesebben is olvasnál erről, úgy itt éred el a Start Up Guide 2020 kiadvány e témával foglalkozó tartalmait.

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal. Hivatalos állásfoglalásért mindig fordulj az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szükséged a megfelelő szakértőhöz! Ha az oldalunk aktualitását vesztett hibás információval találkozol, kérjük jelezd nekünk: hibabejelentes@startupguide.hu!