Számos olyan kreatívipari vállalkozás is van, amelynek üzletvitelét nem érintette drasztikusan a Covid-19. Gondolhatnánk persze, hogy ők egyszerűen csak mázlisták, de valószínűleg több van e mögött: egy olyan üzleti és működési modell, ami a válságban is fenntarthatónak bizonyult.

Az elmúlt hónapokban nem kellett különösebben drámai üzleti döntéseket hoznia Vágó Rékának, a REKAVAGO cipőmárka tulajdonosának sem. Mindez persze nem jelenti azt, hogy a napi működést ne kellett volna a válsághoz alakítani, de Réka ennél fontosabbnak érzi, hogy a meglévő üzletmenet fenntartása mellett a válság alkalmat adott a divattal, a divat – és így a márka – jövőjével kapcsolatos alapkérdések újragondolására is.

Réka előadását követően az abban felvetett gondolatokat dr. Antalóczy Tímeával, a MOME tanszékvezető docensével együtt vitatjuk majd meg.

Kedd / 2020. 10. 06. / 16.00
Fenntartható üzlet

Prezentáció: Vágó Réka (REKAVAGO)
Meghívott szakértő: Antalóczy Tímea PhD, tanszékvezető docens (MOME)

Réka a válságban is fenntartható üzletről és a divat újragondolásáról adott elő, melyről előadását követően Antalóczy Tímeával, a MOME tanszékvezető docensével beszélgetett.

A beszélgetést Szenes Gábor, a Start Up Guide program alapítója vezeti.

A programon való részvétel ingyenes, de – az online platform 100 főben korlátozott befogadóképessége miatt – előzetes regisztrációhoz kötött.

Ha már nem tudnál regisztrálni, akkor a programokat élőben nézheted a Start Up Guide program Facebook-oldalán.

MEGOSZTÁS

Utoljára szerkesztve: 2020. szeptember 27.

Kérjük, jelezze ha hibát talált!

Ha úgy érzed, valamilyen üzleti problémával szembesülnél működő vagy leendő vállalkozásodban, akkor a SUG LIVE programja mellett figyelmedbe ajánljuk a Magyar Formatervezési Tanács támogatásával a Start Up Guide program keretében megjelent Üzleti tanácsok induló kreatívipari vállalkozók számára – 2020 című ingyenes, itt letölthető kiadványt és online fogalomtárat.