Tervező, Je Suis Belle-tulajdonos

Budapesten születtem, de Tápiószecsőn nevelkedtem, nem messze a fővárostól. Gimnázium után az ELTE BTK Művészettörténet Karára jelentkeztem, de két év után éreztem, hogy a kreatívszakma másik oldalán a helyem, így átmentem a MOME textiltervező szakára. Ott több sikeres projekt és félév után rektori díjjal lediplomáztam, majd tanárként kezdtem dolgozni, 2015-ben egy évre a szak tanszékvezetőjének neveztek ki.

Közben Dévényi Dalmával megalapítottuk a Je Suis Belle-t 2005-ben. A brand azóta több díjat is nyert (pl. Formatervezési Díj), de rengeteg külföldi kiállításon (Berlin, New York, Milánó, London) és divathéten is megjelent (New York, London, Berlin, Milánó). Márkánkkal szeretünk műfaji határokat összemosni, gyakran dolgozunk képzőművészekkel (Szűcs Attila, Rita Ackermann) vagy színházzal (Dollár Papa Gyermekei, Marozsán Erika).

2016 óta kiemelten fontos számunkra, hogy fenntartható alapanyagokkal es technológiákkal üzemeltessük cégünkben a lehető legtöbb folyamatot.

Hétfő / 2020. 10. 05. / 16.00
Vissza a virtualitásba

Prezentáció: Kiss Tibor (Je Suis Belle)
Meghívott szakértő: Vető Balázs online média szakértő (Fisherman’s)

Tibor az online értékesítés növekvő fontosságáról tartotta előadását. A virtuális üzlet megértését Vető Balázs online-média-szakértő segítette.

Je Suis Belle

A Je Suis Belle-t 2005-ben alapította Dévényi Dalma és Kiss Tibor. A márka az azóta eltelt években hazánk egyik vezető divatbrandjévé nőtte ki magát és nemzetközi szinten is elismertté vált. Koncepciójuk alappillére – kezdetektől fogva – az együttműködés más művészeti ágakkal, különös tekintettel a képzőművészet területeivel.

Intellektuális értékeiknek vallják a tradicionális technikák és a népművészet kortárs keretbe emelését is. Múzsájuk a világra és önmagára is kíváncsi nő: kreatív és tehetségét bátran felvállaló, szellemes és vagány. Hiszik, hogy aki ruháikat hordja, részesévé válik világuknak, ugyanakkor személyiségével maga is alakítja a márkát.

Kollekcióikat összetett utalásrendszer mentén alakítják: darabjaik mindig reflektálnak az aktuális társadalmi és kulturális változásokra. Az állandó minőséget legfontosabb értéküknek tartják; a ruhák mellőzik a felesleges részleteket: lényegre törők és kommunikatívak. Filozófiájuk, hogy a divat és az öltözködés nem kiváltságok, hanem a mindennapi élet alapvető részei, a hordhatóság és kényelem mellett az egyediség kialakításának fontos eszközei.

Ha úgy érzed, valamilyen üzleti problémával szembesülnél működő vagy leendő vállalkozásodban, akkor a SUG LIVE programja mellett figyelmedbe ajánljuk a Magyar Formatervezési Tanács támogatásával a Start Up Guide program keretében megjelent Üzleti tanácsok induló kreatívipari vállalkozók számára – 2020 című ingyenes, itt letölthető kiadványt és online fogalomtárat.

TIBOR FOGALOMGYŰJTEMÉNYE

Tibor, választott előadástémájának könnyebb értelmezéséhez az alábbi fogalmak ismeretét ajánlja a Start Up Guide kreatívipari fogalomtárából