közgazdász, egyetemi tanár

Mária a Pécsi Tudományegyetemen dolgozik, a Marketing és Turizmus Intézetben egyetemi tanár. Marketinget, vásárlói és fogyasztói magatartást, személyiségmarketinget oktat. Kutatási területei a fogyasztói és nemfogyasztói magatartás, a trendkutatás, a marketing aktuális problémái.

Számos publikációja is megjelent ezen témakörökben. Az elmúlt években több szakkönyvet is írt, pl. Fogyasztói magatartás – Insight, trendek, vásárlók című könyve, valamint a Self-marketing – személy és marketing kapcsolatok című könyve az Akadémiai Kiadónál jelent meg.

Egyetemi oktatói feladatai mellett marketing-tanácsadással és marketingkutatással is foglalkozik. Érdeklődésének fókuszában a trendkutatás is szerepel, vagyis életünk azon új vonásainak felismerése, rendszerbe foglalása, amelyek új döntési magatartáshoz vezetnek, amelyek ismerete a piaci siker előfeltétele. Gondolatait rendszeresen ismerteti meg konferenciák hallgatóságával.

Csütörtök / 2020. 10. 08. / 16.00
A márka újragondolása

Prezentáció: Temesi Apol (RAWfiction)
Meghívott szakértő: Törőcsik Mária egyetemi tanár (KTK PTE)

Mária Temesi Apollal, a RAWfiction alapítójával beszélget, márkájának válság miatt szükségessé vált újrafogalmazásáról.