A járvány sokak üzletére hatott negatívan: ez számos cégnél a költségek kényszerű csökkentéséhez vezetett. Ez gyakran a boltok bezárását és egyben a korábban már használt online értékesítési csatornák felértékelődését is jelentette.

Kényszerűen, de így reagált a válságra a nagyon sikeres hazai divatmárka, a Je Suis Belle is. Kiss Tibor, a márka tervezője és tulajdonosa a koronavírus-járvány során és azóta hozott üzleti döntéseik hátteréről, a márka értékesítésében az online kommunikáció felértékelődéséről fog beszélni előadásában.

A tudatos közösségimédia-használat, az online kommunikáció és értékesítés világában a kreatívipari vállalkozások előtt álló kihívásokkal és lehetőségekkel kapcsolatban Vető Balázs online média szakértő lesz segítségünkre.

Hétfő / 2020. 10. 05. / 16.00
Vissza a virtualitásba

Prezentáció: Kiss Tibor (Je Suis Belle)
Meghívott szakértő: Vető Balázs online média szakértő (Fisherman’s)

Tibor az online értékesítés növekvő fontosságáról tartotta előadását. A virtuális üzlet megértését Vető Balázs online-média-szakértő segítette.

A beszélgetést Szenes Gábor, a Start Up Guide program alapítója vezeti.

A programon való részvétel ingyenes, de – az online platform 100 főben korlátozott befogadóképessége miatt – előzetes regisztrációhoz kötött.

Ha már nem tudnál regisztrálni, akkor a programokat élőben nézheted a Start Up Guide program Facebook-oldalán.

MEGOSZTÁS

Utoljára szerkesztve: 2020. szeptember 27.

Kérjük, jelezze ha hibát talált!

Ha úgy érzed, valamilyen üzleti problémával szembesülnél működő vagy leendő vállalkozásodban, akkor a SUG LIVE programja mellett figyelmedbe ajánljuk a Magyar Formatervezési Tanács támogatásával a Start Up Guide program keretében megjelent Üzleti tanácsok induló kreatívipari vállalkozók számára – 2020 című ingyenes, itt letölthető kiadványt és online fogalomtárat.