Budapest Design Week – SUG Live 2021 ősz

Október 12-én és 13-án a Budapest Design Week keretében újra jelentkezett a leendő vagy már működő kreatívipari kisvállalkozókat segítő előadássorozatunk, a SUG LIVE.

A 2 napos ingyenes program első napján arról beszélgetünk majd szakértő előadóinkkal, és meghívott, az adott területen gyakorlati jó példát mutató kreatívipari vállalkozásokkal, hogy hogyan lehet alkalmazkodni egy piac gyors változásához – legyen annak oka a járvány vagy a fogyasztói szokások átalakulása.

Beszéltünk a desk research módszertanáról, a trendek felismeréséről, arról, hogy a megszerzett információkat hogyan építsük be cégünk üzleti tervébe és messze nem utolsó sorban a finanszírozásról, a startupok inkubációjáról, a kockázati tőke nyújtotta lehetőségekről.

És akkor következzen a részletes program:

Szeresd meg az adatokat!
Hogyan ismerhető fel egy új fogyasztói trend, piaci igény? Hogyan validálható egy ötletünk, és ahhoz honnan tudunk információt szerezni? Milyen desk research eszközöket jó használni és mire jók a nyilvános adatbázisok?
Molnár Péter, alapító-ügyvezető (Maform)
Kiss Dániel, alapító-ügyvezető (ProtectOne)

Az előadás felvétele elérhető itt

 

Alakítsd át az üzleted!
Honnan tudod, hogy változtatnod kell? Mikor kell hozzányúlnod a céges stratégiádhoz, és mikor az üzleti tervhez? Hogyan változtass az üzleti terven?
Hűvös Ágnes, senior partner (Karson Consulting)
Himer Csilla, mikrovállalati üzletág vezető (Karson Consulting)
Czirjék Kati, alapító (Angyalkaraván)

Az előadás felvétele elérhető itt

 

Alakítsd át a finanszírozásod!
Tudod, igazán mennyi pénz és mikor kell neked? Milyen forrás illik cégedhez a legjobban? Céged életútjának adott pillanatában milyen megoldásokat kínál a kockázati tőke? Mi alapján dönt egy befektető?
Török József, Divat & Design Tőkealapért felelős vezérigazgatói tanácsadó (Hiventures)
Zsigmond Dóra, alapító (ZSIGMOND DORA menswear)

Az előadás felvétele elérhető itt

 

A második napon egy lényeges terület, az online értékesítés változásait vettük sorra: hogyan lett a fogyasztói tölcsérből homokóra, és hogyan alakul át a B2C D2C-vé, és nem utolsó sorban hogyan reagáljon erre egy kicsi kreatívipari vállalkozás?

Számba vettük, milyen eszközök állnak ma egy cég rendelkezésére online jelenlétének, webáruházának fejlesztéséhez, a minél jobb elérés és konverzió biztosítására.

A részletes program:

Az értékesítési tölcsér
Hogyan lesz valakiből érdeklődő, és az érdeklődőből vásárló? Hogyan könnyítheted meg ezt a folyamatot? Mi változott azzal, hogy a B2C helyét lassan elfoglalja a D2C? Miért fontos az ügyfélélmény és konverzió fogalma?
Büttl Krisztián, marketing igazgató (Bestbyte / Office Depot / PlayIT Store / MEEX)
Rácz Anikó, alapító (Hannabi)

Az előadás felvétele elérhető itt

 

Hogyan kezeld a meglévő vásárlóidat?
Hogyan lesz a tölcsérből homokóra? Mi kell ahhoz, hogy vevőiből evangelista váljon? Mire jó a remarketing?
Elek Márton, Brand Tailor
Illéssy Lenke, alapító (Ille-olla)

Az előadás felvétele elérhető itt

 

Egészben gondolkozz, ne részekben!
Hogyan alkoss rendszert a különálló online sales és marketing eszközökből, fizetési, logisztikai alkalmazásokból? Miért és hogyan használd a nagy platformokat?
Vető Balázs, alapító (Fisherman’s)
Kaszap Atilla, alapító (Kobuci)

Az előadás felvétele elérhető itt

 

A SUG LIVE házigazdája: Szenes Gábor, a Start Up Guide program alapítója.

Ha megnéznéd, hogy miről volt szó az eddigi SUG LIVE programokon, az összes elhangzott előadás felvételét itt megnézheted. Ha úgy érzed, valamilyen üzleti problémával szembesültél működő vagy leendő vállalkozásodban, akkor a SUG LIVE programja mellett figyelmedbe ajánljuk a Magyar Formatervezési Tanács támogatásával a Start Up Guide program keretében megjelent „Üzleti tanácsok induló kreatívipari vállalkozók számára” című ingyenes, itt letölthető kiadványunkat és online fogalomtárunkat.

Utoljára szerkesztve: 2022. május 30.

Kapcsolódó gyűjtemények

Utoljára megtekintett fogalmak

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal. Hivatalos állásfoglalásért mindig fordulj az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szükséged a megfelelő szakértőhöz! Ha az oldalunk aktualitását vesztett hibás információval találkozol, kérjük jelezd nekünk: hibabejelentes@startupguide.hu!